Friday, June 15, 2012

प्रचण्डले भने-'अरुले गाएको र नानीको बाबुले सुसेलको'

यसो भने प्रचण्डले..
म भन्दा अघि बोल्ने वक्ताले महिला धेरे माया गर्नुहुन्छ,मलाई बोल्ने कुरा केही राखिदिनु भएन्। यो सभा सुसेलेको हो गाएकै हो। हामीले गायौ भने के होला २६ गते र २७ गते सभा गर्नेले सोचे मात्रै हुन्छ। उहाँहरुले त हामीलाई गाली मात्र गर्नु भयो म उहाँहरुलाई गाली गर्न चाहनन्। अरुले गाएको र नानीको बाबुले सुसेलको ।
त्यस्तै अर्को उखान छ अरुले नाचेका र नानीको बाबुले खुट्टा उचालेका। सेना समायोजन गरियो अव संविधान बन्छ भनेर समायोजन गरिएको होइन्।
अहिले एउटा वर्ग प्रचण्डले जे बोले पनि विरोध गर्नु पर्छ भनेर लागेको छ। मैले नेपाली सेना शाही सेना रहेन् , माओवादीले पनि मान्ने सेना रह्यो भनेको थियो। आज पनि मेले यति बोले अव भोली के के आउछ हेर्नुहोला । 
मैले पहिचानको विषयमा सम्झौता गरेपनि म त समाप्त हुन्छु नै ,पुरै माओवादी पार्टी पनि सिदिन्छ। अहिले जनजाती हरु माओवादी प्रति विश्वस्त छन्। यो सभामा खेलाडीहरु आएका छन। उनीहरुलाई पनि थाहा छ  माओवादीहरुले नै उनीहरुको हित गर्दछ। 
आजको सभा महाभारतको शुरुवात होइन्, यो महाभारत रोक्न अन्तिम पहल हो। तर रोक्न सकिएन भने महाभारतको अन्तिम तयारी पनि हुन सक्दछ ।
समस्याको समाधान राजनैतिक दलहरुबिचको सहमति नै हो।आजै  विहान सुशिल कोइरालासंग कुरा गरेर सहमतिको पहल गर्नुपर्छ भनेको छु। सहमतिमा आउन पार्टी र नेताहुरु लाई आग्रह गर्दछु । संविधानसभावाटै संविधान जारी हुनुपर्दछ। यो हाम्रो बटम लाइन हो। 
तपाईहरुको यो विशाल उपस्थिति माओवादी पार्टी एक होस भन्ने दवाव पनि हो। यही मञ्चमा किरण र बादल भए कस्तो हुन्थ्यो । तपाई एकताको प्रस्ताव पारित गरेर आउनुहोस म हार्दिक अनुरोध गर्न चाहन्छौ।  अव महाभारत रोक्ने हो कि शुरु गर्ने हो अन्य दलको हातमा छ। 
राष्ट्रको एकताको लागि जे पनि गर्न तयार छु।

No comments:

Post a Comment

Thanx for your comment

नमस्ते विहानी प्रवेश गरेर दिन सुरुवात गर्ने हरुको संख्या

नमस्ते विहानी