Sunday, March 31, 2013

अन्तिमसम्म आइलभ यु भन्दै म्यासेज गरी

उसलाई  उसकी छाडेर गएकी प्रेमीकाले पठाएका एसएमएस हरु ..................

यहाँ भन्दा अगाडि बढेको थिएन है । की जोगी बन्न मन लाग्यो रु राम्रो छैन भनेको होइन राम्रो देखिएको छ । सोधेको मात्र हो कसैले पाल्न भनेर पो हो की रु

आइ लभ यु माई डियर । निन्द्रा नै लागेन अनी म्यासेज गरेको मिस यु सो मच किस यु डियर ।

म त निदाई सकेछु । सरी ल अनी रुममा आई पुगेको हो लभ यु मच डियर किस यु ।

ओके डियर किन र मेरो त साटरडे विदा बट म छु नि तपाईँको लागि विहानै उठाइदिन्छु ल ।

ओके म छु नी तपाईको सो डन्ट ओरी भोलीबाट कति दिन भेट नहुने हो त हाम्रोरु लभ यु ।

ल राम्रोसँग पढ्ने एक्जाम आई सक्यो मैले नपढे पनि तय्पाईले त राम्रो सँग पढ्नु । अब फोन  म्यासेज नगरी स्टडी मात्र गर्नु म पनि डिस्टर्ब गर्दिन । वालई लभ यु अलट  किस यु यूम्म्ममममममममममा ...............

गाई भैँसी पाल्न पनि जान्नु परोे नी तपार्इँले भन्नुहुन्छ भने म नसक्ने काम पनि गर्न सक्छु । म पनि पढ्छु । आजभोली झन डिप भाछ माया । जतिवेला पनि तपार्इँ हुनुहुन्छ मेरो माइन्डमा अरु कुरा त सोच्न सकिराको छैन । लभ यु माई डियर कान्छु ।
के हो म्यासेज पनि छैन पिएच पनि छैन । ल बधाई छ विर्सन सकेको मा ।

कस्तो टेन्सन लिएको भनेको के । टेन्सन नलिनु । फेरी भोलीको एक्जाम विग्रन्छ नी । तपार्इँलाई लास्ट भेट्न मन लागेको छ । लभ यु टु मच ।

पढ्ने टाइममा टेन्सन लिन हुँदैन के । टेन्सन नलिनुस । एक्लै हो रुममा । तपार्इँको लास्ट याद आइराछ लभ यु ।

खुब सम्झ्यो नी आज त तपार्इँले एक पटक पनि सम्झनु भएन् । झुट मात्र  बोल्ने म मात्र हो जस्तो लाग्छ तपार्इँको यादमा तड्पने । अहिले सम्झिन पर्दैन बुक मात्र सम्झनु  ओके टेक  केयर बार्इँ लभ यु ।

तपाईँको ढुकुढुकी मा हुँदा हुँदै  अरु कसले देख्नु म नै थाहा पाउँछु नी तपार्इँ तड्पे नतड्पेको एट लास्ट मेरो अंगालो भरीको माया ।

भेट्न नआएको भनेर रिसाको हो रु सरी प्लिज नरिसाउनु न । मसँग टाढा हुन खोजेको हो रु  किन एक पटक पनि मेरो याद आएन है ।
साँच्चै रिसाको हो रु सरी के । नबोल्ने नै हो रु ओके हजुरको मर्जी मैले डिस्टर्व गरेँ है रु के भो के रु रिप्लाई नगर्ने रु म्यासेज पर्खिरा छु । सेण्ड गर्ने मन छ भने गर्नुस होइन भने  म त रिसाको भनेर बुझ्छु ।

म तपाईँलाई हजार जुनीसम्म साथ दिन तयार छु । लभ यु टु मच । म पनि सक्दिन तपाईँ विना बाँच्न । ओके गुडनाइट विश्वास गर्नुस मलाई ।
पर्सी एक्जाम छ खुरुखुरु पढ्ने बाहिर माइन्ड डुलाउने होइन । पिच पनि नगर्नु म्यासेज पनि नगर्नु । एक्जाम सकिएपछि  जति फोन गरे पनि हुन्छ म्यासेज गरे पनि हुन्छ । मैले तपाईँलाई म्यासेज गर्छु त्यसको रिप्लाई गरे मात्र हुन्छ बढि एसएमएस गर्ने होइन । डु यु अन्डरस्टाण्ड रु

आजसम्म विचार गरेको थिए र आजबाट पु्रभ पनि गरेँ तपाईलाई मेरो कुनै आवश्यक रैन छ । भनेर । इट्स ओके दुःख  लाग्यो । वास्ता पनि छैन है मलाई पिएच रिसिभ नगरेपछि म्यासेज रिप्लाई नगर्दा पनि तपाईको मन मानीरा रैछ । बधाई छ । विर्सन सफल हुनुभएको मा । म पनि ट्राई  गर्छु विर्सन ।

खोइ बाँच्न सक्दिन भनेर हुँदो रैन छ । जिन्दगीमा  यस्तै हुँदो रैछ । घरमा जहिले पनि विहे विहेको कचकच मात्र आँउछ  । यो बैसाखमा त जसरी पनि मेरो विहे गरिदिने रे । सोच्न सकिराको छैन के गर्नेके ट्राइ गरौँ न भुल्न के ।

सुतेको छैन मलाई सम्झीरा’छु तपार्इँलाई निन्द्रा नै लागेको छैन अनी तपार्इँको एक्जाम सकियो त ।
कसरी उठाँउ मम्मीसँग सुतेको छु विस्तारै पनि उठाउन मिल्दैन कस्तो सिचुयसन ।भोली बोलौँला नी अहिले बोल्दैन मलाई पनि बोल्न  धेरै मन छ । बोल्न  मिल्दैन तपाईँसँग बोल्न नपाको पनि धेरै भयो । लभ यु माई हार्ट ।
लभ यु टु मच एण्ड किस यु माइ लभ्ली डियरर ।

लभ यु माई डियर लभ यु  अ लट

पिएच त भोली गरे पनि हुन्छ नी रु आज लास्ट हो सो पढ्नु । भोली त एक्जाम राम्रो गर्नु पर्छ । म्यासेज  फोन पनि आज नगर्नु । म त तपाईँको एक्जाम सकियो भनेर मिस कल गरेको सो सरी डिस्टब गरेँ राम्रो सँग पढ्नु लभ यु ।

ममी हुनुहुन्छ के मलाई पनि बोल्ने मन थियो बट के गर्ने

के छ के गर्दै निन्द्रा ला’छैन । लभ यु माई हार्ट

No comments:

Post a Comment

Thanx for your comment

नमस्ते विहानी प्रवेश गरेर दिन सुरुवात गर्ने हरुको संख्या

नमस्ते विहानी