Tuesday, April 7, 2015

बन्द डायरी

मिति २०७१ चैत २४ गते 
बन्दका कारणले कलेज जान नपर्दाको एउटा आनन्द विहान अबेर सम्म सुत्न पाउनु तै पनि अर्को फाइदा पनि छ । आज कलेज जान नपर्ने हुँदा हिजो राती अलिकती सोमरसमा मेहफिल जमाइयो । 
विहान उठ्दा अबेर नौ बजेको थियो । खाना पकाएर खाइयो अनी सुरु भयो कोठाभित्र बन्दको सास्ती । 
गोजि चिसो थियो । मोवाईलमा व्यालेन्स नभएको घरमा फोन गरेर पैसा मगाउँ भने पनि रिचार्ज हाल्न पसल बन्द । हिजो सँगै सोमरसमा जमेको साथीको मोवाईलमा घर रहेको दाजुलाई फोन गरे । 
मः दाई यार पैसा छैन यसो पैसा पठाइ दे न तनाव भो यार । 
दाईः अब बन्दमा कहाँ बाट पैसा पठाइदिने हो र । 
मः झ्याउ नगर न यार बैंक त खुलिहाल्छ नी । 
रुपन्देही हो घर । लुम्बिनीको २१ किलोमिटर उत्तर । त्यहाँ दुई वटा बैंक छन् । मेरो खाता त्यहाँ भएका बैंकमा नभएका कारण आइएमइ गर्न लगाए । 
दाईः ल ल म बैंकमा पुगेर खबर गर्छु ।
दाईले फोन राख्यो । अलिकती गोजी तातो हुने आश आयो । 
केही समयमा फेरी फोन आयो । 
दाईः ए बैंक नै खुलेको छैन् । यार कसरी पठाउने हो र । रविले फोन गरेर बैंक बन्द गर्न भनेको रे उसको अनुमति चाहिन्छ रे । 
मः अब बैंकको खातापाता हेर्न पक्कै रवी आउने होइन होला । भित्रबाट पठाउने हो । 
दाईः हुन्न भन्यो । 
अब के गर्ने यार । तनाव पो भयो । 
मः मेरो नाम ले न । बैंकलाई केही भए भाइले जिम्मा लिन्छ भन् । त्यो रवि को हो ? मेरो नाम ले त  । एकपटक फेरी कोसिस गर न ।
दाईः  ल ल ।
फेरी फोन आयो ।
दाईः यहाँबाट कुनै पनि उपाय भएन् । अर्को बैंकबाट कोसिस गर्छु । 
फोन काटियो । 
फेरी फोन अयो ।
जवाफमा भएन यार । 
मेरो मोवाईलमा व्यालेन्स हाल्दे त म कोसिस गर्छू । 
१९७ मा फोन गरेँ । मुक्तिनाथ बैंकको हरैया शाखाको नं. मागे । 
हेल्लो ।
मः हजुर मुक्तिनाथ बैंक हरैया हो । 
कर्मचारीः हो हजुर ।
मः आज कारोवार भा छ की नाई सर । 
कर्मचारीः छैन सर ।
मः अनी अन्त त भइराछ त ? 
कर्मचारीः गाउँ हो सर  रिस साँध्छन त्यही भएर । 
मः हस्त । 
फोन राखे यो उपाय पनि काम लागेन् । 
यसो सम्झे एउटा साथी । जो त्यही मुक्तिनाथ बैंकमा काम गर्छ । मोवाईलमा नं. हेरे रहेनछ । उसको बहिनी पुजालाई फोन गरे । 
मः बैनी कहाँ ?
पुजाः दाङ् दाई ।
मः दाईको नं. देउ त ।
पुजाः ह्या दाई पनि आज सम्म कति पटक माग्नु भयो दाईको नं. ? अब माग्नु भयो भने दिन्न । सेभ गरेर राख्नुस । नं. ९८६८१.............।
फेरी मोवाईल घुमाए । 
मः मधु तँ कहाँ हो ?
मधुः अपिसमा । 
मः कारोवार भइराछ ?
मधुः छैन यार । पेण्डिङ् काम भइराछ । 
मः एउटा सहयोग गर । मलाई पैसा चाहिएको छ । आइएमी गरिदिनु परो । 
मधुः सिस्टम नै खोलेको छैन् यार ।
मः मेरो दाइले पैसा ल्याइदिन्छ भित्रबाट हाल्देन थोरी तैले हाल्दिस भने कसैले था पाउँछ र ? 
मधुः ल ल । दाईलाई भन्देउ । 
दाईलाई फोन गरे । 
मः ल मधुलाई फोन गरेर पैसा लैदे । उसले फोन गरेर पैसा दे उसले हाल्दिन्छ । 
यती गर्दा । दिउसोको ३ बज्यो । कोठामै बन्दको प्रभाव । 



No comments:

Post a Comment

Thanx for your comment

नमस्ते विहानी प्रवेश गरेर दिन सुरुवात गर्ने हरुको संख्या

नमस्ते विहानी